Foto dags=)

Heej! idag är det fredag jippi! Idag i skolan hade vi först träslöjd sen typ ringsamtal eller något sån och planneringsboken och sen efter ratsen hade vi stjärn-fredag (klassens-timme)
Jag har precis varit utte och fotat litte så här kommer litte bilder=)



 
                                     (Litte sudig)  

 

 

Tryck på bilderna så blir dom störe=)

Det var några bilder. Jag berättar här vad det föresteller.

1.En blomma som vi har i vår trägård
2.En till blomma som liknar spindelnät asså det ser ut som det är spindelnätt på den
3.En lilla blomma vet inte vad den heter=)
4.Min katt sitter i buskarna och spannar på något=) (Buskarna är korta för vi bor på ett ny byggt område huset är typ bara 1 eller 2 år gammal.
5.Jag asså min skuga
3.Och påskliljer(Stavning) nu när det bressis har varit påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0