Söndag=)

Heej!
förlåt att jag inte skrev i fredags och igår.Det är ju jätte fint väder utte vill bara ut och hitta på något men har inget att göra så vill någon va? Men igår var det också fint väder så då var jag utte med mina syskon och i fredags va jag Angela Izza Cassi Josse och några killar vid en koja och typ va där och byggde litte på den kojan det var skoj asså det är en koja som vi började bygga på i 2 eller 3 men tror det var 3!

Hejdå ska gå ut nu i det finna vädret! Det är typ 13,1 grad utte så det är faktiskt värmt men det var ju värmare i Paris när jag var där på påsklovet jag vill värkligen tillbaka dit det var så roligt och så fint där!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0