Inte skrivit så mycket!

Ja jag har inte skrivit något på länge nu men skriver litte vad jag har gjort i helgen!<3

Ja Fanny sov här från fredag till lörgdag det var jätte kul!:D
Sen igår va jag på väla och handlade två tröjor:P Har ingen bild på dom men kanske kommer.
Idag har man ju börjat skolan igen så tråkigt! Men det var kul att träffa litte vänner ändå om man har varit med dom på lovet i skolan hade vi först matte sen efter rasten engelska och gumpa (stavning) sen efter lunch raste europa och sen tog vi ett foto till vi i femman som vi gått vidare i! Är resarv där så om hon som ska tävla är sjuk eller något annat så får jag vara med!<3<3<3 Sen var man med Angela och Cajsa hade roligt!<3<3<3

Det var litte vad jag hade gjort i helgen!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0