5/5

Heej! Idag var vi på Heden och hade en fridrotts-dag vi hoppade längdhopp kastade kula sprang 60 meter och 800 meter och stafet. Det var en rolig dag=) Men i längdhoppet så var min bästa längd 2.26 inte nöjde sen i kula var det typ 11 meter inte heller nöjd 60 meter var min bästa tid 11.41 800 meter vet jag inte och i stafeter kom min klass 2 typ 3 gånger och sist 2 gånger bra och litte dåligt=)
Men sen när vi var färdig med stafet så
bara kommer en lärare fram och säger att det har blivit ett gift utsläpp på allers bolag. man fick typ inte vara ute för det kunde vara farligt om man andades in det! allers bolag ligger precis brevid där vi va så det va ännu farligare så alla vi ca 200 eller 300 elever fick gå in i högastens idrottssal, så satt vi där i en halv timme och gjorde ingenting. Men vi fick bagetter och dricka som vi åt där.


Kommentarer
Postat av: Mirelle

Fin blogg :) <33 Sprid min blogg ♥

2010-05-16 @ 21:59:39
URL: http://mirruww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0